Idrottsförskolan Minihopp ligger mitt i det mysiga villaområdet Brottberga Hage, i nära anslutning till Sätra, i Västerås. Vi har tre åldersindelade grupper, Lille Skutt, Skalman och Bamse.

Vår idrottsförskola är en plats för ditt barn att utveckla sina fysiska, sociala och kognitiva färdigheter! Vi erbjuder en lärande miljö som är full av spännande aktiviteter för barnen.

Idrottsförskolan Minihopp, Brottberga Hage, Sätra, Västerås

Vår gård är en härlig plats fylld med träd, planteringar, utomhusleksaker och sandlåda där ditt barn kan uppleva äventyr varje dag.

I närområdet finns skogar, grönytor och lekplatser som är perfekta för att utforska och leka vid.

Vi har också

ett stort utbud av rörelseaktiviteter för att stimulera kroppen och hjärnan. Vi strävar efter att ge ditt barn en oförglömlig upplevelse och att  utvecklas på ett kul och insprerande sätt.

:) :( :D ;) :| :P |-) (inlove) :O ;( :@ 8-) :S (flower) (heart) (star)